петък, 28 август 2009 г.

кенефни

/из книгата фасове/
--------------------------
Руши: нема кой да го отпуши
Руши:
Кака,задръстих кенефа за пореден път
Но този път много лошо,пуснах водата към 20 пъти и не става
Пробвах с гореща вода да разтопи хубаво гомното.Не става.
Купих препарат за отпушване на канали.Фактически,това сране ми струва 5$. Пак не става.
Америка не е готова да ми поеме лайната....
Щерева:
Прибирай се, кака,
и тук никой не ни гарантира изрядно сране,но поне разни хора се интересуват от лайната ни.

------

Вчера на разходка бях,
сред природата посрах

Млада,дъхава тревичка
по гъза ме гъделичка
и на сянка под дървото
си изаках с кеф гомното.
Ей на туй му викам кеф...
Кому нужен е кенеф?

--------


пръднах в автобуса и отведнъж той спря да друса
че шофьора прималял паднал възнак и умрял.Двама души оцеляха,
че до люка близо бяха.В работта гати кефа,отпуска ми даде шефа иначе рискувал,
каза,бизнеса му да загази.
Минах и през магазина,ала моята гъзина нещо там се развилня паника навред пося.
Продавачи,касиери лутат се обезумели,тичат вънка през глава,
че е страшна миризма.А управителя пребледнял над бюрото се наведе,с
куби си коса,тъгува-стоката ще се бракува.
После вкъщи се прибрах от почуда занемях
Моята жена разбрала одисеята ми цяла.
В миг заключила вратата и подпряла я с метлата
Вика ми отвътре само:"Три дни вкъщи да те няма"Скитам аз из махалата за почуда на децата,
пръцкам тук и пръцкам там и умирам си от срам.
------------------------------------------------

неизвестен автор