неделя, 13 април 2008 г.

Играчка без яйце

Ваня Щерева
----------------------------------
Зящо жените все пазите диети,поинтересува се случаен събеседник в бара..?
Как защо?От от признателност към Природата.Щото ,чука на вратата природата тия дни,
-Кой е питам
-Природата
Аа,влизай влизай.И седнахме да си поговорим,така по женски.
Виж какво каза ми,аз направих максимума за теб.Дадох ти перфектно тяло,спестих ти стрии,целулит,обаче аз не съм с неограничени възможности.И на мен годинките ми цъкат...Помогни ми и ти, че да можем си все така симпатични една на друга,да няма после обвинения..
Нямаш проблеми,казах , и само лекичко напрегнах волята си.Нямам право да я разочаровам.Все пак тя се отнася доста мило с мен от самото начало...
И понеже много я уважава ,си я слушам.Е,не съм и споделяла за намеренията си за след30година да седя в селска къща и да ям ям ям...Но тогава,знам тя няма да ми се разсърди,защото толкова години ще съм и служила вярно,ще имам право на пенсиониране.

И,знаеш ли случайни събеседнико,ей за това седя тука на минерална вода и си говоря с теб.Щото ми идват всякакви гости и все ме ангажират с техните претенции.
Ейго,преди Природата идва Важното решение.Миналата седмица това.
Аз,нали,любезна,де да го знам какво ще иска...
Не беше много приятен разговора ни но...То не може човек да се разбира с всички перфектно.
-Спираш,вика, да се занимаваш с този последни,няма да ти стана нещата,само енергия напразно хабиш.Направо ми заповяда.Имаш да свали5 кила вика,спираш концентрата,че много калории,до септември да тренираш,да се постегнеш да не мислиш за глупости.Ако си послушна,на есен може и да ти пратя бещо за награда.Яйце с играчка квот` ти се падне.
И си тръгна Важното решение,без да ми остави избор.
Само дето Тъгата довлачи ссъс себе си нещастика...
И ми я завеща на тръгване.Да ми правела компания.
Не я искам тая.Досадна ми е.Баш през лятото да ми се натресе...
Толкова ли си няма други приятели че все на мене на главата.И с преспиване остана нали ми е широко леглото..Днес я питам докога така смята да остане,незнаела..

ше и мамицата тъпа аз на нея..
Ей за това се запилях по безпредметни купони и те срещнах сега и тебе,да не и гледам кахърната физиономия .Още не съм се прибрала у нас,от оня ден,но звънях в къщи да я проверя.
Там си е.Налеглото и ме чакала да си дойда да ме прегърне.
Няма пък да се прибера.Ще си седя тука с теб и ще ти се разказвам.Ама и едно наздраве не мога да ти кажа с тази минерална вода.Че ако надушат Приридата и Важното решение,че не слушам,нито Тъгата ще си приберат,нито яйце с играчка ще ми пратят на есен.Чакай ,че някой ми звъни.
-Ало,кой е?О,Лято! Здрасти бе!По-силно че не чувам добре,тук е шумно!Каквооо?До мен на бара седи лятната ми играчка?Без яйце?Да престана да го занимавам с глупости и да действам?
Разбрано.Благодаря ти.На есен ще му мисля.