петък, 1 януари 2010 г.

хей Ябълко...хей..







П: Скучно ми е.
Д: А, къде съм?
П: О, ябълко, ти се върна!
Д: Моля?
П: Хей, ябълко, къде беше?
Д: На мен ли говориш?
П: Хей, ябълко!
Д: Аз не съм ябълка.
П: Хеееййй, ябълко, хеееййй.
Д: Аз не съм ябълка.
П: О, да, ябълка си, червена си, ябълка си.
Д: Не, не, не, виж, аз съм домат.
П: Домат? Приличаш на ябълка.
Д: Не, не, аз съм плод, подобно на ябълката, но не съм ябълка.
П: Какво, не, не си, зеленчук си.
Д: Ами, това е честа грешка, но предвид че аз самият съм домат, аз ...
П: Ей, ябълко, можеш ли да плюеш семки?
Д: Моля?
П: Ето така.
Д: Ау, ти наред ли си?
П: Аз съм портокал.
Д: Никога повече не удряй домат, не знаеш ли колко лесно се натъртвам?
П: Ти си доу-мат?
Д: Правилното е до-мат.
П: Доу-мат.
Д: До-мат. Не е трудно.
П: Да, ти си зеленчук.
Д: Плод, аз съм плод.
П: Хм, не можеш да бъдеш плод И зеленчук.
Д: Знам, не съм. Доматите са плодове.
П: Не, не си. Ти си зеленчук. Като тиквата.
Д: Тиквите също са плодове, идиот такъв.
П: Ха-ха, а слоновете са микровълнови.
Д: Ох.
П: Ха-ха-ха.
Д: Мразя портокалите.
П: Ти си ябълка.
Д: Домат.
П: Ябълка.
Д: Домат.
П: Ябълка.
Д: Домат.
П: Ябълка.
Д: Домат.
П: Хм, това май беше грешка?
Д: А? Оооо? Ау...
П: Упс?
Д: Хей, приятелю, не, не натискай копчето.
П: Какво ти става?
Д: Не натискай копчето.
П: Ауч... Домате, добре ли си?
Д: Оооо.
П: Упс, ти си сочен. Ако беше плод, щеше да стане истински конфитюр от теб. Ха-ха-ха, ох.

П: Ха-ха-ха, Ей, домат. Радвам се да те видя. Надявах се, че ще се разберем. Ха-ха-ха.
Д: Моля?
П: Ха-ха-ха. Не схвана ли?
Д: Какво?
П: Ха-ха-ха. Не е ли смешно.

преведено от Juve