неделя, 10 януари 2010 г.

Убиецът










търсят те убиецо..

Къде си убиецо..?

Наричат ме убиеца родих се в предградията
ако говорим за убиване, моите думи убиват.

Наричат ме убиеца ,търсят ме
в едно студено общежитие аз ги чакам
приютен в най тъмното на моята стая
с оръжие в ръка очаквам краят си.

Сганта те търси убиецо ,сганта те залавя

Убиец!Убиец! Къде си убиецо.. ?

Вятърът на свободта,бунтарската кръв
в джоба на селяните все старата рана.
Изведнъж денят ми се превърна в нощ
шептене и тичане ,някой удря по вратата
пристига порция полиция.

Убиец Убиец!
Виж братко как свършвам
в борбата за един по добър свят.
Това са куршуми настигат ме..

Убиецо ,убиецо скъп!
НАричат ме убиеца на стоте квартала
няма от какво да се страхувам
Моите думи са куршуми,куршуми на мира
куршуми на справедливоста.
Аз съм гласът на онези, които са принудени
да мълчат безпричинно, само защото е казано
че мислят различно.
Убиец! убиец! Къде отиваш убиецо..?

Убиец